jolienboersma.reismee.nl

Monday

Ik kon weer even \'uitslapen\' tot 10 voor half 8, heerlijk! Nog steeds geen family gezien, ze komen vanavond laat. Ik had weer hetzelfde ontbijt en had om half 9 afgesproken met Gus. Er zouden vandaag weer nieuwe students op school komen, maar nog niet in de les. Het is trouwens zo gek dat het al een week geleden is dat ik nieuw was op de school.

We hadden een test over de stof die we vorige week hadden behandeld. Ik had 47 van de 50 punten, that\'s a lot. Including listening, reading, grammar en een paar vocabulary. Ik vind de lessen best simpel als ik er bij stil sta. Ik vind ze leuk, daar niet van, ik leer er ook nog wel wat, maar het is een beetje te basic als je het mij vraagt. Ik ga morgen aan Michael vragen of ik naar een hoger level mag. En anders probeer ik om in de laatste week in een hoger level te komen. Vandaag hadden we maar 1 ochtendles, over woorden die voorkomen in de keuken en in de livingroom, maar die je gewoon vergeten bent en eigenlijk niet echt gebruikt.

\'S middags hadden we een les over good-looking persons en hun voordelen. En wat uiterlijk dus te maken heeft met bijvoorbeeld een baan krijgen.

Na school ging ik met Sofia en Aleks naar het archeology museum, maar alles was al locked... Toen hebben we daar gezeten en gepraat over Engels in het algemeen en schoolvakken.

Toen ik thuis kwam, lag er een envelop op tafel voor mij! Een mooi kaartje van m\'n oma voor mij, hartstikke bedankt lieve oma! Ik heb \'m al op m\'n \'bureau\' naast m\'n bed gezet! Ik zag nog steeds geen family, dus vroeg ik wanneer ze terug zouden komen. Ze zouden vandaag om half 12 \'s nachts aankomen. Daarna ging ik even lezen in Wuthering Heights, bedankt mama voor het verzenden van de boeken!!

Ik had met wat vrienden afgesproken om deze avond te gaan bowlen, maar het regende zoooo hard!! Sommige moesten namelijk een half uur fietsen naar het bowlingcentrum. Voor mij is dat dus 5 minuten, het is in het Cambridge Leisure, maar oke, ik weigerde ook om naar buiten te gaan. Dus heb ik hier gegeten. Weer wat groente, 2 stukken vis (wat erg lekker was), en droge aardappelen met schil...

Het enige wat ik deze avond nog heb gedaan is m\'n nagels verzorgd en gelakt en een beetje tv gekeken met m\'n hostmom en haar husband I think..?

En nu ga ik lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag en dan zit ik op de helft van m\'n verblijf in Cambridge! Time flies if you\'re having fun!

Goodnight
Xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!