jolienboersma.reismee.nl

Saturday - London

Ik werd alweer vroeg wakker, om 5.15, omdat mn dekbed op de grond lag. En om half 6 hoorde ik m\'n hostmom naar beneden gaan..? Ik bleef nog lekker liggen tot 7. Ik had om 7.55 afgesproken met Gus.

Rara, wat had ik voor ontbijt? Ja, weer hetzelfde. Ik vind het best prima! M\'n hostmom had een hele lunch voor me klaargemaakt, echt heel lief. Ik denk dat ze dat om half 6 had klaargemaakt? Er zat wat te drinken in, 2 broodjes wat erg lekker was belegd, een banaan, chips en een snicker (maar anders dan in Nederland).

Gus en ik waren al best vroeg op het verzamelpunt, namelijk om 5 over 8 waren we er al haha! Gus moest zelfs nog even z\'n ontbijt halen bij de Sainsbury\'s! Dat betekent dus dat ik morgen om 10 voor 8 de deur uit moet.

Het zou vandaag lekker weer zijn in London.

Het was een lange rit naar London, doordat ik naast een heel onbekend iemand zat. Ik kon niet eens naast Aleks zitten. We zaten allemaal verspreid omdat er gewoon geen plek meer was. We kregen een map en een briefje met de sightseeing things.

Omdat er een cycle iets in London was, waren er roads afgesloten en het was ZO druk!!

We waren al best vroeg in London. We kwamen London in vanaf de Eastside, dus waar de Olympische Spelen zijn gehouden en waar een vismarkt is en nog meer dongen. Teveel om op te noemen.
Ik ging met Aleks, Pascal en Andrew London in. Ik dacht, ik ga mooi met Pascal mee, hij zei namelijk dat hij London heel goed kende, primaaaa! We hebben een beetje rondgewandeld, vanaf de Victoria street, langs de Big Ben en zo verder. We zijn naar Buckingham Palace gelopen, de Queen was thuis, want de vlag hing uit. We zijn 2x bij de Starbucks geweest om wat te drinken. We kwamen uiteindelijk op de Oxford street, waar we ons opsplitsten en we zouden elkaar weer meeten om weer samen verder te gaan. Aleks en ik gingen naar de Primark. Daar heb ik wel wat spulletjes gekocht en toen kwamen we erachter dat we nog 5 minuten hadden om op het verzamelpunt te komen, oeps... En we moesten de rij nog in om te betalen.. Dus wij snelwandelend naar het punt, waren ze blijkbaar al onderweg naar de primark voor ons haha! Vanaf daar zijn we elke souvenirshop in geweest, zo ongeveer. En ik kan je vertellen, dat zijn er VEEL!!! Soms zitten er zelfs 2 naast elkaar! Ik heb eindelijk gevonden wat ik wilde: een iPod case met op de achterkant een soort oude Britisch Flag, I love it!!

Toen ik dit had gevonden hoefde ik niet meer de souvenirshops in. We liepen vanaf Oxford street naar een Mc Donald\'s om wat te eten en we zijn nog de m&m store in geweest. Wauw, wat is die groot en wat is alles daar duuuuur!! Toen zijn we richting de Thames gelopen, omdat we die nog wilden zien. En zo verder gelopen naar de Victoria Street waar de bus op ons wachtte. Dit keer waren we gelukkig nog wel een beetje optijd, want we hadden 4 plekken \'naast elkaar\'. Dat waren de laatste naast elkaar.

Voordat we de bus uitgingen vanochtend, werd er gezegd: if you are(n\'t) in time, we\'ll go with or without you. En rara, we moesten natuurlijk wachten op iemand. Die werd in een taxi naar het verzamelpunt gebracht, maar we zijn toch gegaan en ze zei dat het goed was en dat ze de trein zou pakken. Tja..

Om 7 uur kwamen we weer aan bij de policestation. Ik was rond 15 over 7 thuis, maar er was niemand.. Ik zag een briefje van m\'n hostmom op tafel liggen dat m\'n eten in de fridge ligt en dat ze hoopt dat ik een leuke dag heb gehad in London. Dus ik heb m\'n eten gevonden en wat gegeten. Het was een stuk koude, droge kip met maïs, weer die kleine stukjes biet, beetje droge sla met cherry tomaatjes, wat rijst, 3 stukjes stokbrood met een beetje boter en er ligt nog een stukje taart, die ik nog niet heb geprobeerd, ziet er wel lekker uit trouwens! Ik heb eerst m\'n hoofdgerecht gegeten, en ben daarna naar de bank gefietst in Cambridge Leisure, zodat dat alvast kon zakken. En nu ga ik het toch maar even proberen. Daarna ga ik nog even douchen en dan snel slapen!!! Morgen dus wekkertje om 5 voor 7!!

Ik kan wel zeggen dat ik echt een super dagje heb gehad in London! Ik heb nog niet eens echt alles verteld en beschreven enzo, maar dat zal ik nog wel een keer in real vertellen als je er naar vraagt. Ik heb vandaag wel echt het meest gelachen van m\'n hele week in Cambridge!!!

Alvast slaap lekker iedereen!!
Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!