jolienboersma.reismee.nl

Friday

Laatste schooldag van m\'n 1e week in Cambridge, time flies!!

Of course weer hetzelfde ontbijt, duh. En dit keer sprak ik om half 9 af met Gus, aangezien we geen lunch nodig hadden omdat we al om kwart voor 1 klaar waren met school. Het regende best hard toen ik weg moest. Uiteindelijk was er ook nog een thunderstorm, dus het was erg fijn om te fietsen..

Ik had 2x les van Rolf, het was erg leuk, we hebben veel gelachen bij hem in de les. Het was voor Thijs en Livia de laatste dag op school.

Na school ging ik met Aleks shoppen. We zijn eerst naar de Grand Arcade gegaan en naar de markt. Er waren ook straatmuzikanten die best goed waren! Van de Grand Arcade zijn we naar Grafton Centre gefietst, een andere erg grote mall. Ik heb vandaag niet geluncht, best slecht, maar dat komt omdat ik me vol heb gegeten met snoep, hihi! We hebben nog niet echt veel geshopt, omdat we beiden eigenlijk wel erg moe waren.

Toen ik thuis kwam, was m\'n hostmom er al. Ik heb nu wel echt lekker gegeten. Omdat het warm weer was vandaag (viel best mee) kreeg ik salades van haar. Al het eten was koud. Er lagen aardappeltjes, rijst, wat sla, kleine stukjes biet en nog een soort salade met macaroni. Ook kreeg ik er nog een paar plakjes stokbrood met boter bij. Ik heb er echt van genoten! Het was alleen weer teveel...

Als dessert kreeg ik weer een overheerlijk stuk apple pie met ice cream.

Ik heb van deze avond een lekker rustavondje gemaakt, omdat ik dit weekend een druk weekend heb! M\'n hostmom is naar een party van de wedding waar ze vandaag is geweest, dus die zie ik voor het slapengaan niet meer. Ik ga niet al te laat slapen, want morgen vertrekken we om 8.15 vanaf het policestation (10 min fietsen hier vandaan, denk ik?).

Felix, de kat is echt zo\'n schatje. Hij komt me steeds kopjes geven en ligt af en toe heeeelemaal uitgerekt op het kleed!

Ik ben wel benieuwd naar zondagavond, dan zal ik voor \'t eerst m\'n \'echte\' hostfamily zien, omdat ze nu nog op vakantie zijn in Spanje.

Sleep well xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!