jolienboersma.reismee.nl

Tuesday

Vanochtend werd ik wakker om half 7, veeeel te vroeg, aangezien ik pas om iets voor 9 uur op school hoefde te zijn om te kijken in welke klas ik zou zitten en om 9 uur zouden de echte lessen beginnen. Ik had met Gus afgesproken om om 8:20 @Cambridge Leisure te zijn om bij Sainsbury\'s onze lunch te halen. Als ontbijt had ik weer hetzelfde en nee, de nutella komt nog niet m\'n keel uit!!!
Ik ging om 8:10 weg van huis om er zeker van te zijn dat ik optijd zou zijn, omdat ik nog niet zeker wist of ik de weg naar Cambridge Leisure ken. Blijkbaar wel, want ik was er al om 8:15.. Gelukkig zag ik Gus al uit z\'n huis komen, no stress! Ik had 2 sandwiches gekocht met bacon, sla en tomaat, het leek me wel lekker.

Gus en ik waren in 10 minuten op school en moesten lang wachten tot de lessen zouden beginnen. Ik zag dat Aleks ook al best vroeg op school was. We gingen samen kijken in welke klas we moesten zijn in de morgen en in de middag. Ik zit in de upper intermediate class in de morgen met Florian in room 7 (lucky me!!) en in de middag zit ik met Aleksandra in room 3. Dus het was wel leuk dat ik al mensen kende in de klas.

Om 9 uur ging ik met Florian naar onze classroom. De lerares vertelde dat wij het kleinste groepje zijn en dat we daarom in een soort \'oud\' lokaal zitten. Waar ik een beetje verbaasd over was, was toen ze zei dat het in het klaslokaal in de middag zou gaan stinken naar vis. Ik dacht, naja oke, whatever, het zal wel!

We hadden onze 1e les gehad over things you like en things you dislike in je leven. Dat moesten we tekenen en dan uitleggen aan je buurman/vrouw of we werden genummerd zodat je niet steeds met dezelfde zou overleggen.

Alle dingen over auto\'s
Lunch
Middag lesuren met Aleksandra en zoveel plezier gehad met een jongen van 25 uit Venezuela. We kregen als opdracht om elkaar te interviewen met vragen die je had gemaakt door de zin in de goede volgorde te zetten. Hij is een kok en woont voor 9 maanden, ja dat zei ik, ik Cambridge. Hij gaat dus 9 maanden naar school. Hij heeft er al 3 maanden op zitten, omg. Zolang zou ik het dan weer net niet uithouden! Het was wel heel gezellig. Ik had ook nog een Nederlandse jongen ontmoet: Thijs. Hij is hier ook voor een paar maanden dacht ik en dit is zijn laatste week. Ik kreeg trouwens van die Venezuela boy een ticket voor de welcome party voor die avond. Ik zou met Gus, Florian, Aleks en Steven gaan.

After de middaglessen gingen Aleksandra, Gus, Florian, Sophie en ik naar de Conversation Club. Daar zou gratis snacks zijn (daar zeg ik geen nee tegen) en ook nog drinken. Er waren best veel mensen, maar er waren niet echt hele groepsgesprekken ofzo. Aleks en ik hebben nog een andere jongen ontmoet uit Venezuela en hij vertelde vanalles over zijn land.

Toen de Conversation Club een beetje afgelopen was fietste ik met Gus, Sophie en nog een Italiaan naar huis. Eerst nog langs de bikeshop, want Gus en de Italiaan hadden geen werkende lichten meer, yes very dangerous.

Als avondeten kreeg ik 2 pizza slices. Er zaten wel pepertjes op, maar die heb ik eraf gehaald, aangezien ik pittig eten niet lekker vind. Er lagen ook nog gebakken aardappeltjes, wat sla en nog een soort salade met wortelstukjes en nog wat. Het was prima eten, maar echt te veel.

Na het eten maakte ik even snel m\'n huiswerk. Ik hoefde 6 woorden met go in te vullen en een paar woordjes te leren, dus het was zo gedaan.

We hadden om 8 uur afgesproken om dan uit te gaan, maar we moesten wachten op Steven en we kwamen Thijs tegen en hebben daar een lange tijd mee gepraat. De club zou van 8 - 10 voor underaged people zijn en daarna voor 18 and over. Het was ondertussen al 9 uur, dus besloten we om niet meer te gaan. Aleks en ik kochten wat snacks dn gingen daarna met de jongens in het gras zitten.

Om 10 uur was ik weer thuis. Ik wist de weg dit keer zeker te vinden, ookal was het al best donker. Yes i\'m really proud! Ik had nog even wat gedronken en toen ging ik slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!