jolienboersma.reismee.nl

First day in Cambridge!

Pff wat een reis naar Cambridge. Vanochtend 6 uur stond ik op en om 8 uur was ik op Schiphol. Lieve ouders en zus gingen mee om me af te zetten. Tot mijn grote verbazing stond mijn grote broer opeens naast me. Snel de koffer ingecheckt en daarna nog even wat bij de Starbucks gedronken. Toen was het tijd om afscheid te nemen en moest ik door de douane en richting de gate. Mijn vliegtuig zou om 10 uur vertrekken, maar door de vertraging vlogen we pas om kwart over 11... Heb nog lang moeten wachten, maarja..

Na die SUUUPER lange vlucht van nog niet eens 40 minuten kwam ik aan op Luton Airport. Ik had al gauw m\'n koffer en moest opzoek naar mijn pickup.. Die stond er nog niet toen ik naar buiten kwam, dus daar ook nog even op moeten wachten. Toen hij er was liepen we naar zijn auto en moesten nog een uur rijden naar Cambridge. Ik merkte dat ik moe was, want mijn ogen vielen af en toe dicht, haha! Na dat reizen kwam ik aan bij het huis. Mijn hostfamily is op vakantie naar Salou tot zondagavond, dus nu is de zus van de hostmom hier en ze is een heel gezellig en lief vrouwtje. Ze heeft me de kamer laten zien en ik heb toen maar gelijk even mijn koffers uitgepakt. Daarna naar beneden gegaan en heeft ze me vanalles uitgelegd over het huis en dat ze me morgenochtend naar school brengt. Ik ben van plan om dan op school een fiets te huren, dan kan ik \'s avonds ook nog weg als ik wil. Ze hebben hier een kat: Felix en hij is best lief. Die zus zei dat m\'n hostzusje echt een chatbox is, dus ben benieuwd!!

De rest van de dag heb ik eigenlijk alleen maar Engelse tv gekeken, wat overigens ook niet slecht is aangezien ik m\'n Engels wil verbeteren.

Als avondeten heb ik chili concarne gegeten en als toetje een mars ijsje, was best lekker! Die zus is nu even naar haar eigen huis om d\'r kat eten te geven, dus ben ik weer even alleen thuis. Ik ga vanavond niet te vroeg slapen, want morgen m\'n 1e schooldag!

Alvast goodnight to you all!!!
Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!