jolienboersma.reismee.nl

Wednesday

Ja, vandaag echt op de helft van m\'n verblijf... Wat ga ik het toch enorm missen!
In de ochtend heb ik weer m\'n eigen ontbijt moeten klaarmaken, wat niet heel erg is. Alleen het maken van de thee is zonder de twinsister van de moeder, Sue, niet te doen. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar er kwamen allemaal schilvers in...

Op school leuke lessen gehad en ik ben naar Michael gegaan om te vragen of ik naar een hoger level mag. Hij zei dat ik alleen qua writing niet op het niveau zit, maar voor de rest wel. Hij zou het nog overleggen met de teachers. Fijn, want ik hoop wel dat ik naar een hoger level mag, want af en toe voel ik me echt bored.

Na school ben ik met Sofia, Aleksandra, Andrew en Pascal gaan Punting. Het was echt heel leuk en gezellig! De jongens deden het werk, wat niet heel goed ging aan het begin, want we botsten tegen iedereen aan haha! Maar het was ook wel erg druk op de Cam... En ik heb mooie foto\'s gemaakt van colleges en de bruggetjes.

Toen ik thuis kwam rook ik eten en ik dacht, oh nee, ik ben toch niet te laat voor het avondeten?? (Het was half 6) maar het was gelukkig Paul die aan het eten was, omdat hij ging voetballen. Rosie heeft me haar guitar kunsten laten horen en alweer wat danspasjes.

Ik heb kleverige pasta met kaas op en heel veel doperwten. Prima! Heel m\'n bordje leeg, ookal was het quiet a lot... Na het eten hebben Rosie, Maria en ik nog grappige filmpjes op YouTube bekeken.

Ik ben met Pascal nog \'s avonds naar de Cam gefietst, want ik ben nog niet echt vaak in dat gebied geweest. Daar hebben we even gezeten en gepraat over wat we allemaal nog moeten doen voordat iedereen dit weekend weg gaat. De beach party @ Nusha van morgen gaat niet door en wordt verschoven naar volgende week. Morgenavond gaan we bowlen en daarna met zn allen nog naar de Cam en daar kletsen. Vrijdag misschien naar Grantchester met de school waar je scones en Engelse thee drinkt. En dan willen we vrijdagavond met z\'n allen ergens uiteten. En dan is het tijd voor afscheid van sommigen :(

Nu ga ik snel slapen, ben best moe en morgen weer een dag!
Xoxo goodnight !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!